HRM en salarisadministratie
Uw medewerker centraal

Neem contact op Download onze HRM brochure

Als HR manager bent u steeds vaker bezig met strategie en het verlenen van service aan uw medewerkers.

Daarbij heeft u uw personeelsadministratie en salarisadministratie graag op orde. Het liefst zo snel en eenvoudig mogelijk. Zo kunt u weer tijd besteden aan advies aan managers en medewerkers. Of de directie van stuurinformatie voorzien.

Werk samen met uw medewerkers

U regelt het hele HR proces. Van vacatures tot managementinformatie. Door uw medewerkers te betrekken, nemen zij u werk uit handen. Deel het personeelshandboek met uw medewerkers, dat scheelt u vragen. Of geef hen toegang om zelf de loonstrook op te vragen en wijzigingen door te voeren. Het aanpassen van NAW gegevens of het aanvragen van verlof is op deze manier voor u verleden tijd. U houdt meer tijd over voor service aan uw medewerkers en HR-strategie.

Breng structuur aan in uw dossiers

Medewerkers wisselen steeds makkelijker van baan. Uw archiefkasten puilen uit met oude en nieuwe dossiers. Managers en personeel kunnen deze dan niet snel inzien.

Door te werken met digitale medewerkersdossiers heeft iedereen de juiste dossiers bij de hand en kunt u ze eenvoudig bijwerken. Ook vindt u snel contracten, gespreksverslagen of persoonlijke gegevens terug. Daarnaast wordt u tijdig gewaarschuwd bij naderende deadlines, zoals een aflopend contract of de Wet Verbetering Poortwachter. U weet altijd wat er speelt bij uw medewerkers.

Digitaliseer uw HR processen

HR processen lopen kriskras door de organisatie, want u werkt over afdelingsgrenzen heen. Hierdoor is overzicht behouden moeilijk.

Digitaliseer uw documenten en processen. Zo kunnen geautoriseerde medewerkers bij de beveiligde gegevens. U bepaalt namelijk wat uw collega’s mogen inzien. Zo kunnen betrokkenen op ieder moment zien welke acties uitstaan en wie deze actie oppakt.

Verzorg uw eigen salarisadministratie

Uw medewerkers verwachten hun salaris op tijd te ontvangen. Gebaseerd op een salarisstrook die klopt. Waarom zou u dit uitbesteden als u het zelf kunt doen? Want de salarissen verwerkt u zelf: eenvoudig en snel. Van periodieke mutaties en de (digitale) loonstrook tot de loonaangifte en aangiften aan derden. Doordat u de salarisadministratie zelf bijhoudt, kunt u ook nog eens makkelijk de loonstrook toelichten aan uw medewerkers.

  • "We hebben al onze informatie digitaal beschikbaar, van contracten tot payrolling, van facturen tot klantgegevens. Onze hele workflow regelen we met Exact Synergy."

  • "Onze informatie is nu veel beter toegankelijk"

  • ‘Zonder Exact hadden we nooit zo kunnen groeien’